Elisabet Domènech

En

Graduada en Psicologia a la UAB el 2018 amb menció especial en clínica d’adults i infantojuvenil. Formada en maneig conductual en trastorns del neurodesenvolupament. Psicòloga General Sanitària per la Universitat de Barcelona on vaig realitzar les pràctiques a l’Hospital Clínic al servei de Psiquiatria i Psicologia Infantojuvenil dins d’URTEA, Consulta Externa TDAH i Programa Tourette.

-Què suposa per a tu treballar a Fundació Adana?

Per mi és una gran oportunitat treballar a Adana perquè és una fundació especialitzada en TDAH. La visió sobre aquest trastorn és una visió multidisciplinària on és valor el trastorn des del punt de vista d’un trastorn del neurodesenvolupament i donant gran importància a l’impacte social, escolar, familiar i laboral que aquest trastorn provoca. Seguint aquesta visió l’abordatge que s’estableix individualitza el tractament en funció de les dificultats que presenta cada nen/jove/adult i les seves famílies.

Últimas Publicaciones