Elisabet Domènech

En

Psicòloga general sanitària per la Universitat de Barcelona formada en intervenció cognitivo-conductual pel maneig dels Trastorns del Neurodesenvolupament i en teràpia dialèctica conductual. Professora associada a la facultat d’Educació de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC).

-Què suposa per a tu treballar a Fundació Adana?

Per mi és una gran oportunitat treballar a Adana perquè és una fundació especialitzada en TDAH. La visió sobre aquest trastorn és una visió multidisciplinària on és valor el trastorn des del punt de vista d’un trastorn del neurodesenvolupament i donant gran importància a l’impacte social, escolar, familiar i laboral que aquest trastorn provoca. Seguint aquesta visió l’abordatge que s’estableix individualitza el tractament en funció de les dificultats que presenta cada nen/jove/adult i les seves famílies.