Beatríz Mena

En

· Llicenciada en Psicopedagogia per la Universitat de Psicologia i Ciències de l’Educació Blanquerna, Universitat Ramon Llull, Barcelona 1.995-97. Diplomada a Magisteri, Educació Especial, per l’Escola Universitària de Mestres Blanquerna, Universitat Ramon Llull, Barcelona 1.992-95. Directora de Fundació Adana des del 2000.

Què suposar per a tu treballar a Fundació Adana?

Tinc l’enorme sort d’estar a la fundació des dels seus inicis, ja fa més de vint anys, i haver pogut observar l’evolució positiva de tants nens i joves. No hi ha res més satisfactori que rebre notícies de les famílies que han passat un temps per Adana on t’expliquen com, gràcies a la nostra atenció en un moment donat, ara veuen als seus fills i filles com a joves o adults feliços. I és que al final no volem una altra cosa, perquè creiem fermament que amb un treball conjunt i a temps entre tots, nosaltres, les famílies i les escoles, aconseguim canviar el destí de moltes persones cap a una vida feliç, plena i saludable.

Últimas Publicaciones