Header_RecursosActividades_CAT
capçaleres_responsive_CAT

NENS Y JOVES

Reeducacions psicopedagògiques per a nens i joves

Reforç escolar personalitzat, dirigit a nens i/o joves que presentin TDAH o dificultats d’atenció, impulsivitat i/o hiperactivitat, per a millorar el rendiment i l’adaptació escolar de nens i joves.

Recuperació del retard escolar, dificultats de lectura, escriptura i càlcul, hàbits d’estudi, conducta davant les tasques escolars i millora de l’autoestima i motivació davant l’estudi S’inicia mitjançant una reeducació individual, i es pot passar a reeducació en parella o grups de quatre.

Professionals formats específicament en el TDAH

Durante el curso escolar – Una o dos horas semanales a convenir

Seu de Fundació Adana, Av. Tibidabo 15, 08022 – Barcelona

Més informació
També hi ha reeducacions a domicili o en el centre escolar. Consultar altres preus i horaris disponibles trucant al tel. 93 241 19 79

En Adana, 150 € al mes (1 h setmanal) / 262 € al mes (2 h setmanals)

Inscriure’s

Empleni el següent formulari per a sol·licitar més informació o per a realitzar la preinscripció.
Ràpidament contactarem amb vostè per a donar-li la confirmació a les seves dades i finalitzar la inscripció.

He llegit i accepto els Termes i Condicions Legals, així com la LOPD de Fundació Adana.