Header_RecursosActividades_CAT
capçaleres_responsive_CAT

INFANTS I JVOES

Colònies d’estiu

Colònies per a nens i joves de 6 a 14 anys compartint activitats lúdiques i esportives conduïdes per terapeutes experts. Adreçat a nens i joves que vulgui gaudir d’uns dies de diversió.

OBJECTIUS

Fomentar la companyonia

I així fer nous amics, compartir, treballar en equip, lluitar per un fi comú…

Millorar l’autoestima i la conducta

Millorant el nostre comportament millora la valoració d’un mateix i augmenta l’autoestima

Aprendre a resoldre conflictes

Utilitzar la comunicació, el diàleg i la reflexió davant les dificultats de relació amb els altres

Adquirir habilitats socials

Mitjançant el treball en grup

Incrementar l’autocontrol

Per afavorir la relació amb els altres

Practicar esport

Com a font de salut física i mental

Fomentar la diversió a través de jocs i tallers

Que es diverteixin és un dels nostres principals objectius

Del 28 de juny al 2 de juliol de 2021

Puig de Balenyà

Preu
320 € – Inclou allotjament amb pensió completa (5 dies), activitats esportives, activitats lúdiques, tallers terapèutics, assegurança i transport en autocar.

Inscripció
Cal omplir el formulari d’inscripció i enviar-lo juntament amb el comprovant de pagament a cramirez@fundacionadana.org. Les places disponibles (36) s’assignaran per ordre d’inscripció.

Per a més informació, pots contactar amb nosaltres trucant al telèfon 932 41 19 79.

Formulario de solicitud 2021

Ompli el següent formulari per sol·licitar més informació o per realitzar la preinscripció.
Ràpidament contactarem amb vostè. Per donar-li la confirmació a les seves dades i finalitzar la inscripció.

He llegit i accepto els Termes i Condicions Legals, així com la LOPD de Fundació Adana.