Header_RecursosActividades_CAT
capçaleres_responsive_CAT

JOVES

Campus d’estiu

Adreçat a joves d’entre 15 i 18 anys, podran gaudir d’esports nàutics i activitats lúdiques conduïdes per terapeutes especialitzats.

OBJECTIUS

Fomentar la companyonia

Fomentar entre els assistents la convivència, el respecte i el desenvolupament en actituds que els ajudin a formar-se com persones.

Sociabilització

Potenciar la socialització, així com el sentit de la responsabilitat individual i grupal.

Aprendre a resoldre conflictes

Aprendre a resoldre conflictes. Utilitzar la comunicació, el diàleg i la reflexió davant les dificultats de relació amb els altres.

Incrementar l’autoestima

Millorar l’autoestima i la conducta. Millorant el nostre comportament millora la valoració d’un mateix i augmenta l’autoestima

Practicar esport

Iniciar-se en els esports nàutics, com a font de salut física, mental i de benestar.

De l’12 a el 16 de juliol de 2021

Estartit (Girona)

Preu
375 € – Inclou allotjament amb pensió completa (5 dies), activitats esportives, activitats lúdiques, tallers terapèutics, segur. Transport no inclòs.

Inscripció
Cal omplir el formulari d’inscripció i enviar-lo juntament amb el comprovant de pagament a cramirez@fundacionadana.org. Les places disponibles (12) s’assignaran per ordre d’inscripció.

Per a més informació, pots contactar amb nosaltres trucant al telèfon 932 41 19 79.

Formulari de sol·licitud 2021 PDF

He llegit i accepto els Termes i Condicions Legals, així com la LOPD de Fundació Adana.