Header_QuienesSomos_CAT
capçaleres_responsive_CAT

QUI SOM

Fundació Adana, misió i reconeixements

FUNDACIÓ ADANA es constitueix el 6 de maig de 1997 i s’inscriu en el Registre de Fundacions Privades de la Generalitat de Catalunya, amb el número 1102, el 25 de setembre del mateix any.

ADANA, FUNDACIÓ PRIVADA SENSE ÀNIM DE LUCRE.

ADANA té la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones amb TDAH (Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat). Creada per informar, formar i ajudar a tots els que estan interessats en aquest trastorn, pretén desenvolupar tots els mitjans possibles per reduir els efectes negatius que el TDAH provoca en nens, joves i adults, per a que aquests s’integrin feliçment en la seva vida diària.

El nostre objectiu és sensibilitzar als pares, professionals de la salut, mestres,professors, escoles i en general a la societat perque es doni un canvi d’actitud i s’aprenguin estratègies pel seu maneig.

Per aconseguir-ho adana s’estructura en dos grans eixos: l’atenció directa als afectats i a les seves famílies i la formació en estratègies educatives eficaces.

Reconeixements

FUNDACIÓ ADANA al llarg dels seus 20 anys de trajectòria ha estat reconeguda i premiada en nombroses ocasions. Ens sentim especialment orgullosos pel reconeixment de la nostra tasca que va fer el jurat de la XX Edició dels Premis Ediciones Mayo, otorgant-nos el PREMI A LA MILLOR LABOR INFORMATIVA AL PACIENT.

_0002_Amigos ADANA
_0001_Curso 2017