Visitanos en Facebook Visitanos en YouTube Visitanos en Twitter Web actualizado:16-02-2016

ActividadesExploració diagnòstica i tractament a nens i joves  realitzat  per un equip clínic de terapeutes amb els coneixements i eines més actualitzats.

· Diagnòstic
· Tractament

Amigos Adana

Gran quantitat de cursos i activitats de formació rigorosa  i actualitzada dirigida a professionals dels àmbits de la salut i l’educació, en format presencial i online.

· Cursos per a professionals
· Postgrau

Actualidad

Descubreix la nostra plataforma de formació a distància que et permetrà portar a terme els cursos de forma on-line. Accedeix al curs mostra entrant com a convidat i descubreix què facil és!...

Animate

Sobre el TDAH y Fundación Adana

Reeducacions psicopedagògiques

Reforç escolar personalitzat amb l'objectiu de millorar el rendiment i l'adaptació escolar

Associacions de pares

Averigua quines associacions de TDAH es troben a prop de la teva localitat, coneix les seves activitats i contacta amb ells.

Revista Adana News

Estigues al dia de totes les actualitzacions a través del nostre botlletí Adana News i si a més ets Amic d'Adana rebràs l'edició especial PREMIUM

Adana guanya el I Premio Shire

Es destinarà al projecte de l'Educador Itinerant a les escoles i a oferir assessorament i formació a associacions de pares que desitgin també portar a terme el projecte.

Postgrau

Títol d'Expert en TDAH, Trastorns de l’aprenentatge i Trastorns de la Conducta.  Pressencial teòrico-pràctic. Reconegut pel Centre Universitari La Salle. Presencial i  On-line